مدیر روابط عمومی باشگاه استقلال اعلام کرد که بعضی از دلایل این بازیکن قانع کننده نبود.

 

به گزارش راسخون به نقل ازتسنیم ، محمد نوری‌فر پس از جلسه امروز جواد نکونام با مسئولان باشگاه استقلال که نهایتا منجر به جدایی این بازیکن از جمع آبی‌پوشان شد، گفت: در جلسه امروز که با حضور فتح‌الله‌زاده علوی، قلعه‌نویی، امیری و نظری برگزار شد این دوستان اصرار داشتند نکونام تا پایان لیگ در استقلال بماند اما او قبول نکرد. 

وی ادامه داد: جدایی نکونام دلایل مختلفی دارد که بعضی از آنها درون خانوادگی است، بعضی ازدلایل جدایی نکونام برای باشگاه قانع کننده بود و بعضی دیگر خیر. در نهایت با اینکه باشگاه استقلال با جدایی نکونام مخالف بود این بازیکن از جمع ما جدا شد. به هر حال باید شأن و شخصیت باشگاه استقلال هم حفظ می‌شد.

مدیر روابط عمومی باشگاه استقلال باشگاه استقلال در پاسخ به این سوال که آیا اختلاف با قلعه‌نویی باعث جدایی نکونام شده است گفت: اینگونه صحبت‌ها درست نیست و اصلا بحث اختلاف نکونام و قلعه‌نویی مطرح نیست. اتفاقا نکونام در این مورد مشکلی نداشته و می‌توانید از خودش هم بپرسید. این بازیکن به عنوان کاپیتان تیم ملی نظرش برای همه ما محترم بود اما پس از اصرارش برای جدایی توافقنامه این مسئله امضا شد و نکونام امشب برای پیوستن به الغرافه قطر عازم این کشور می‌شود.

/117/